10 Şubat 2012 Cuma

  • Uzun ve zorlayıcı bir koşu ya da bisiklet antrenmanı sonrası, toparlanma sürecini başarıyla geçirmek için, ilk 30 dakika içerisinde vücudunuzun kaybettiklerini yerine koymanız gerekir. Tabi ki bu, yulaf dolu koca bir kaseyi bitirmeniz ya da bir tabak dolusu yemek yemeniz anlamına gelmez. İşte bu noktada, seçtiğiniz sebze ve meyvelerden hazırlayacağınız karışımlar, kısa sürede kaslarınız için gereken karbonhidrat ve proteinleri alabilmeniz için eşsiz birer çözümdürler. Bu sebeple, Antrenmanyap olarak, özellikle faydalı smoothies tariflerini sıklıkla sizlerle paylaşmak istiyoruz. Böylece, siz de kendi smoothies arşivinizi oluşturabilirsiniz. Bugünkü tarifimiz ise, hem çok lezzetli hem de toparlanma süreci için çok önemli bir tarif. Çünkü, uzmanlar toparlanma sürecinde kafein ile beraber alınan karbonhidratların kaslar için gereken glikojen rezervlerinin daha hızlı dolmasına yardımcı olduğunu açıklamışlardır.
  • Kahveli Smoothie Yarım su bardağı soğutulmuş sade filtre kahve Yarım su bardağı yağsız süt 1 adet dilimlenmiş muz 2 çorba kaşığı bütün badem 2 çorba kaşığı doğal kakao tozu İsteğe bağlı buz Hazırlanışı: Tüm malzemeler blenderda karıştırılır ve bekletmeden içilir. Besin değerleri: 252 kalori, 35 gr. karbonhidrat, 6 gr. lif, 10 gr. protein, 11 gr. yağ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder