Ana içeriğe atla

Elite Abs 7 - Plank and Side Plank

Temel egzersiz pozisyonları arasında zorlayıcılığı kadar verdiği olumlu neticeler ile de çok popüler olan bir egzersizi sizlerle paylaşmak istiyoruz. Kendi vücut ağırlığınız ile dilediğiniz her yerde yapabileceğiniz bu egzersizin adı; "Plank". Karın ve sırt kaslarınızla beraber, belinizin yanındaki yağları yakmada ve sıkılaştırmada bundan daha iyi bir egzersiz bulamazsınız. Her pozisyon için 30 saniye ayırın ( başlangıçta çok zorlanıyorsanız bu süreyi daha kısa tutabilirsiniz) ve haftada 5 defa Plank egzersizini yapın. 3 hafta sonra aldığınız netice, emin olun sizi çok mutlu edecek... Not: Egzersiz sırasında nefesinizi tutmaktan kaçının. Sakince ve düzenli olarak nefes alıp vermek size yardımcı olacaktır.

Yorumlar

Bu blogdaki popüler yayınlar

Keten tohumu

Spor yaparken performasınızı arttırıcı besinlerden mutlaka faydalanmanız gerekir. Keten tohumu da içerdiği Omega-3 (N-3) yağ asiti ile bu besinlerin önde gelenlerinden biridir.
İster tane halinde isterseniz de öğütülmiş hali ile tüketebile
ceğiniz keten tohumu, içerisinde bulunan suda çözünür lifler (mucilage zamkı/sakızı) ile kan şekeri seviyesini korur ve kolesterol seviyesini düşürür. Bu sebeple de, özellikle beslenme uzmanları keten tohumunun kullanımını teşvik etmekte ve günlük beslenme planlarımızda yer vermemizi önermekteler.
Ayrıca, keten tohumunda, lignan adı verilen, sindirim sistemini destekleyici lifler bulunur. Lignanlar, hormonlara bağlı kanser türlerinde (göğüs, prostat vb.) hormonlara müdahale ederek kansere karşı koruma yapar; tümör hücrelerinin büyümesini engeller.
Günlük 2000 kcal.’ ye eşdeğer besin tüketen bir insan için günde 1 çorba kaşığı öğütülmemiş keten tohumu kullanımı N-3 yağ asitleri kullanımı açısından yeterli katkıyı sağlayacaktır. Keten t…

Ananas

Ananas, insan vücuduna sağladığı önemli faydaları ile hepimizin beslenme düzeninde yer vermesi gereken meyvelerden biridir. Artık, birçok markette sıklıkla bulabildiğimiz taze soyulmuş ananasların içerisinde bulunan besin içeriklerini ve fa
ydalarının neler olduğunu sizlerle paylaşmak istedik.
Ananas & Bromelain Maddesi
Çok güçlü bir enzim olan Bromelain maddesi sporcuların ve sağlıklı beslenme konusunda kendine özen gösteren birçok kişinin ek destek olarak aldığı bir maddedir. Özellikle sindirim sistemine yardımcı olması ve kanı toksinlerden temizlemesi yönünden önemlidir. Ayrıca, Bromelain maddesi, iltihap kurutucu ve şişlik azaltıcı özellikleri ile üst solunum yolu iltihaplanması, kas iltihapları, ameliyat ve yaralanma sonrasında da oldukça faydalıdır. Ayrıca, düzenli ananas yemenin ülser bazlı kolit rahatsızlığını önlemede de yararı bulunmaktadır.
Bromelain maddesinin en önemli özelliklerinden biri de Prof.Dr.Erkan Topuz'un açıklamalarına göre, kanserli tümör…

Esnetme hareketlerinin birçok önemi ve faydası

Spor yapıyorsanız, esnetme hareketlerinin fiziksel sağlığınıza ve performansınıza olan katıkısını en iyi şekilde bilmeniz ve egzersizlerinizden önce & sonra mutlaka gerektiği gibi esnetme hareketlerinizi yapmanız gerekir. Esnetme hareketlerinin birçok önemli faydası vardır:


* Sabahları kalktığınızda uzun bir dinlenme süresi geçiren kaslarınızı esnetmeniz ve kan sürkülasyonunu sağlamanız gerekir. Özellikle de sabah koşularını sevenler için bu kaçınılmazdır. Koşu öncesi yapacağınız esnetme hareketleri sizin performansınızı büyük oranda etkileyecek ve arttıracaktır.


* Yine aynı şekilde koşu sonrası esnetme hareketlerini uygulamanız, kaslarınızı rahatlattığı gibi, kas ağrılarınızı ve laktik asit birikimini engellemek açısından da çok önemlidir. Çünkü, laktik asit birikimi sakatlanma riskini arttıran nedenlerin başında gelir. Ayrıca, düzenli esnetme hareketleri ile varolan esnekliğinizi de arttırabilir ve bu sayede çok daha başarılı performanslar elde edebilirsiniz.

Günüm…