4 Mayıs 2012 Cuma

Knee Strengthening/Rehab Exercises

Spor yaparken kimi zaman vücudumuzun bazı bölgelerinde bizi zorlayan, hatta spor yapmaktan alıkoyan ağrılar hissederiz. Dizlerimiz ise, vücudumuzda bize ağrı yaşatma bakımından ilk sıralarda yer alan eklem bölgelerimizden biridir. Özellikle... de uzun mesafe koşmayı sevenlerde, bir süre sonra diz ağrıları hatta operasyon gerektirecek sakatlıklar oluşabilir. Tabi bunun temelinde koşulan zeminin ve kullanılan ayakkabının da büyük etkisi vardır. Sizler de diz ağrısı çeken ya da ufak bir operasyon sonrası eski formuna kavuşmak isteyenlerdenseniz, bu egzersiz sizler için ideal bir çözüm olacaktır. Hem uygulaması kolay hem de ekstra bir ağırlık gerektirmeden her yerde yapabileceğiniz bir çalışma. Saat yönünde 2 ya da 3 defa bu egzersizi tamamlamanız yeterli olacaktır. Ancak, yine de uyarız, egzersiz sırasında herhangi bir ağrı ya da acı hissederseniz lütfen dizlerinizi dinlendirin ve süreci kısa tutun. Çalışma sürecini yavaş yavaş artırmanız sizi daha az zorlayacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder