26 Ocak 2013 Cumartesi

Sağlıklı ve sıkı bir karın bölgesi için beslenme uzmanlarının önerilerini merak ediyor musunuz?
İşte öneriler;
1. Öğün atlamayın! Sağlıklı beslenmeyi bir yaşam biçimi olarak devam ettirebilmenin ilk şartı budur. Kırmızı ve beyaz et, meyve ve sebze, bakliyat ve kuru yemiş gibi işlenmemiş besinleri tercih edin. Çok olmamak kaydıyla, peynir ve süte de mutlaka yer verin.
2. Her gün protein alın. Özellikle vücut geliştiriyorsanız bu sizin için çok önemlidir. Bu konuda minik bir tarif size yardımcı olabilir: 1 fincan kahve (isteğe bağlı- filtre kave 150 ml.), 1 muz, 1 avuç ceviz, 1 kaşık kakao tozu, 1 kaşık protein tozu (marka ve içerdiği protein oranına mutlaka dikkat edin!) ve 3 küp buz. Hepsini blendarda çekin ve bekletmeden için.
3. Yediğiniz yemeklere kalite ve içerik bakımından puan verebilirsiniz. 1-10 arasında dürüstçe kendinizi puanlayın. Haftanın sonunda yediklerinizin başarısını rahatlıkla görebilirsiniz.
4. Arada kendinizi şımartmayı ihmal etmeyin! Beslenme düzeninizde günlük kalori alım miktarınızın %10'luk dilimi kadar keyif verici minik atıştırmalıklara arada yer verebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder