17 Nisan 2014 Perşembe

Vücudunuzu gerektiği gibi esnetmenin, antrenmanlarınız sırasında yaşayabileceğiniz birçok sorunu önlediği ve performansınızı arttırmaya yardımcı olduğunu sıklıkla sizlere hatırlatıyoruz. Statik ve dinamik olarak yapabileceğiniz esnetme hareketlerinizi uygularken bir rotasyonu takip etmeniz sizin için çok daha faydalı olacaktır.
"El bilekleri – Dirsekler – Omuzlar – Boyun – Bel – Kalçalar – Bacaklar – Dizler – Ayak Bilekleri – Ayak Parmakları."
Genel esnetme hareketleri rotasyonunu tamamladıktan sonra, en az 5 dakika boyunca kardiyovasküler seviyenizi arttırıcı hareketler yapmalısınız. Bunlar, kalp atım hızınızı yükseltici hakeretler olmalıdır. Bu sayede, vücut ısınızla beraber kan akış hızınız da artacak ve vücudunuz antrenmana daha hazır hale gelecektir. Çünkü, artan kan basıncı, kaslarınızın performansını yükseltecek, esnekliğini arttıracak ve bu sayede kaslarınızı incinmelerden de koruyacaktır. İyi antrenmanlar dileriz...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder